Wednesday, January 13, 2010

12 von 12 jan. 10 - 12 of 12 jan. 10

so, heute ist es wieder zeit für 12 von 12 (die übrigens hier begonnen haben); ich hab es nicht vergessen aber war lange im büro; hier meine 12 von 12

well, today it's again 12 of 12 (which by the way started here); I didn't forget, I just stayed in the office for a long time; here my 12 of 12



wachmacher-kaffee in der tasse meiner kollegin


wake-up-coffee in my colleague's cup



vitamine


vitamines



mein arbeitsplatz


my work space



vitamine kleingeschnitten ;-)


vitamines cut into small pieces ;-)



immer noch im büro


still in the office



ich klebe meine erinnerungen schon an den telefonhörer


I stick my notes to the telephone



solch tolle post bekomme ich ;-)


I get such nice mail ;-)  (it's saying that the fat must go...)




daraufhin gönn ich mir erst mal ein paar der restlichen kekse :-)


I just ate some of my last x-mas biscuits :-)



hab euch noch gar nicht "meine neue bruder" gezeigt


didn't show you "my new brother"



endlich hab ich auch bunte stickgarne zum probieren


finally I have as well colourful embroidery yarn to try out



und das ist mein neuer geldbeutel, den hab ich mir in meinem shop "gekauft", da ich nur den proto besaß und dieser nicht so recht funktioniert hat


and this is my new purse which I "bought" in my shop as I only had the proto which didn't really work



und hier noch mein geschirrberg, freiwillige vor ;-)


and here my dirty dishes, volunteers first ;-)



schlaft gut ihr lieben


sleep well my dears

7 comments:

Jill said...

So many wonderful colors to choose for your next embroidery project. Have fun with your new Brother!

Happy New Year!
- Jill

mama said...

hallo, soll ich mal zum abspülen kommen? habe jetzt meine bastelsachen bekommen und die frau dinkelschuhe hat heute schon angerufen.

Steffi said...

Schöne Bilder! Und ich schicke viele Grüße aus dem Landkreis in die Stadt :O))))

Becca said...

A new sewing machine, lucky you! I got a great package today full of fabric, so it's time to get my machine out! All of those colors of embroidery thread look really pretty together!

Anna said...

Hey Süße,

endlich habe ich es geschafft, Dich neu zu verlinken ...
und Dich auf meine Blogroll zu setzen.
Ich habe mich schon gefragt, was Du so machst *lach*

Ich habe noch ein paar "Weihnachtsleichen" im Keller.
melde mich die Tage!


Viele liebe Grüße, Anna

Paulina said...

Hier steckst du also!Man, was bin ich froh, dass ich dich gefunden habe, ich Blitzbirne ;o)!Alles,alles Liebe, Petra

Helen (Dogeared) said...

Enjoy your new Brother! With such pretty thread, I'm sure you will!

Sorry I’m late – crazy week! (all day work event on 13th, working and packing on 14th, moving flats on 15th, cleaning and unpacking on 16th…). I meant to put a note on my 12 of 12 so anyone visiting would know they’ll get a comment just very late, but forgot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...