Sunday, January 3, 2010

stickmaschine - embroidery machine

ich hatte ja letzte woche schon angedeutet, dass ich euch noch mein weihnachtsgeschenk an mich zeigen will: hier nun ein bild, eine stickmaschine; lange schon denke ich darüber nach, aber immer waren andere dinge wichtiger und das nötige kleingeld hat gefehlt; ab sofort kann ich sticken, nun, ich muss ja nicht sticken, das macht die maschine fast von selbst, ich muss halt noch ein bisschen üben, stickdateien zu erstellen, es wird sicherlich das ein oder andere bild hier in meinem blog geben...

last week I mentioned already, that I want to show you my christmas present to myself: here a picture, an embroidery machine; I've been thinking about it for a long time, but other things have always been more important or I didn't have enough money; from now on I can do embroideries as well, well, I don't have to embroider as the machine is nearly doing it by itsself, I still have to practice how to create embroidery files, I am sure I will show you some pics in my blog...

wünsche euch allen einen schönen sonntag

wish you all a nice sunday

bildquelle/picture source: www.naehmaschinen-tiedemann.de

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...