Wednesday, May 12, 2010

12 von 12 mai 2010 - 12 of 12 may 2010

heute ist wieder der zwölfte, ich war sehr beschäftigt aber habe dennoch drangedacht; hier meine heutigen bilder, danke an chad für die organisation

today is again the 12th, I was very busy but nevertheless thought about it; here my today's pictures, tks to chad for the organistation


meine planze, die ich euch das letzte mal gezeigt hab, ist ganz schön groß geworden


my plant which I showed you last time grew a lot




dafür sind die selbstgezüchtetetn erdbeeren nix geworden, ich glaub ich sollte sie loswerden


but the strawberries which I wanted to raise by  myself didn't grow, I think I should get rid of them




habe ich mir halt 2 pflänzchen gekauft, bin mal gespannt ob genug bienen vorbeikommen zum bestäuben


then I bought 2 plants, let's see if there are enough bees to pollinate them


und ne tomatenplanze, cocktail tomätchen


and a tomato plant, cocktail tomatoes



ein paar stoffe mussten endlich mal vorgewaschen werden


some fabric needed to be prewashed



ein paar pantone-farben ausgesucht, für was wird noch nicht verraten ;-)


chose some pantone-colours, will not tell you yet for what ;-)



sooo schön :-)


sooo nice :-)



mein neuer arbeitsplatz, kaffee und cola sind im moment wichtige begleiter...


my new workspace, coffee and coke are very important companions at the moment...



immer noch im büro :-(((


still in the office :-(((



dafür habe ich beim heimgehen eine schöne aussicht


but at least I have a nice view while leaving



seufz...


sigh...



blieb vom geburtstag meines kollegen übrig, das hab ich mir jetzt verdient, auch um die uhrzeit!


this is left from my colleague's birthday, I deserve it now, even at that of the day!



habt nen schönen feiertag morgen


have a nice puplic hoilday tomorrow

6 comments:

Andy Darnell said...

Wow the sky pictures are pretty.

Sunny said...

Nice shots! I love the sky photos and the paint chips. Good luck with your tomato plant. I hope you get lots of yummy tomatoes.

Jill said...

I love all the colors in your set... paint, sunset, cake!

Thanks for sharing.

Julie said...

I love your photos, the sunset is magnificent.

Dan said...

Nice photos, the sunset photos were great!

Helen (Dogeared) said...

Such a shame having to work so late! But lovely paint colours and sunset... enjoy the birthday raspberry pudding!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...