Wednesday, October 12, 2011

kuchen-lollies - cake-pops

neulich bin ich beim bücher-stöbern im netz über dieses buch gestoßen und musste es haben: ich finde die lollies eine gute idee für parties, hochzeiten und co. ...
recently when I looked for books in the internet I found this one and needed to have it: I like the lollies for parties, weddings and more...

nachdem ich nächstes wochenende auf eine hochzeit eingeladen bin hab ich mal zur probe gebacken, die trocknungsvariante im sieb ist nicht die beste weil die teile da schräg stehen und die schokoglasur dann eben auch schräg runterläuft; hab mir schon styropor besorgt für die nächste ladung; wenn ich es nicht vergesse zeige ich euch dann auch davon ein paar bilder!

as I am invited for a wedding next weekend I made some trials, drying them in the strainer was not the best idea as the lollies weren't straight and the chocolate cover just dropped down at the wrong side, I bought some styrofoam already for the next lot; if I don't forget I will show you pics as well of the other ones!
aber sie schmecken so lecker dass man sich darin baden könnte :-)
but they are so tasty that you could have a bath in them :-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...