Thursday, April 12, 2012

maschenprobe - stitch test

nein, dieses ufo ist noch nicht fertig, doch, fertig ist es, aber misslungen und ich kann es nicht anziehen :-(, es hat ein wenig gedauert da mir leider 2 stricknadeln gebrochen sind und ich über die feiertage nicht an neue rankam, also musste ich das nächste anfangen: die maschenprobe für meinen hochzeitsbolero...
no, this ufo has not been finished yet, well, it is finished but it didn't work out and I cannot wear it, it took some time as unfortunately 2 needles broke and as we had easter holiday I couldn't buy new ones, so I needed to start the next thing: the stitch test for my wedding bolero...


ich hab schon ein stück getrickt, doch leider verstricke ich mich sehr schnell und merke es nicht gleich, auftrennen ist nicht gerade einfach bei diesem muster, also hab ich das komplette stück aufgetrennt und bin beleidigt ins bett gegangen...., hoffentlich finde ich ein paar ruhige stunden dafür, schliesslich muss es bald fertig sein!
hoffentlich geht dieses teil nicht daneben...
I have needed a part already, but unfortunately I make mistakes quickly and don't realise them immediately, ribbing off this pattern is not easy, so I ribbed off the complete piece and went to bed insultedly...., hopefully I will find some quite hours for it because it must be finished soon!
hopefully this time will work...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...