Sunday, May 13, 2012

muttertag's special 20% - mother's day special 20%

ich wünsche allen müttern einen schönen muttertag und hoffe dass sie von den männern und kindern auch schön verwöhnt werden
I wish all mums a nice mother's day and hope that they will be spoilt by their husbands and kids


nachdem ich mich sowieso mal für über 100 leser und facebook-fans und über 700 verkäufe bedanken wollte gibt es heute den ganzen tag als spezial 20% auf alles in meinem dawanda-shop, einfach das code "muttertag" in der verkaufsnachricht angeben, dann ziehe ich die 20% rabatt manuel ab.
as I anyway wanted to thank you for more than 100 readers and facebook fans and  more than 700 sales I have a 20%  off special for you in my dawanda-shop today the whole day, 
just enter the code "mother's day" in the sales comment field and I will deduct the 20% manually.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...