Wednesday, November 28, 2012

versprochen - promised

das sind die letzten bilder von zahlenanhängern...
these are the last pics with number tags...


ich hatte ja neulich schon mal welche in grautönen gemacht, aber leider ist mir der hellgraue filz ausgegangen, da hab ich dunkelgrauen nehmen müssen und diesen dann mit fliederfarbenen vichy karo kombiniert
eine gute sache, um filzreste loszuwerden
I recently made some in grey colours, but unfortunately I used-up all the light grey felt, that's why I had to use the dark grey one and combined it with lilac checked fabric
it is a good thing to use-up felt leftovers

 

plätzchen gebacken hab ich auch und so kann der adventskalender 
den weg zu meiner freundin antreten, ich hoffe, er gefällt ihr!
I also made cookies and now the advent kalender can travel to my friend, I hope she will like it!

die stickdatei gibt's hier in meinem shop (noch sind ja ein paar tage, die datei wird nicht schlecht und man kann die anhänger ja auch ohne zahlen sticken.... :-)), und heute gibt's 12% rabatt auf materialien :-)
you can get the embroidery file here in my shop (there are still some days left, the files don't go off and you can also make the takes without numbers... :-)), and today you will get 12% discount on material

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...