Sunday, December 9, 2012

nochmal filzgeldbeutel - again felt purses

ich hatte ja kürzlich erwähnt, dass ich euch am wochenende zeige, was ich genäht hab;
nachdem ich ja neue filzfarben gekauft hab konnte ich es nicht lassen, 
ich wollte das olivgrün und petrol verarbeitet sehen; 
es sind nochmal ein paar geldbeutel entstanden, 
dieses mal ohne blume, da manch einem das zuviel schnulli ist
I have recently mentioned that I will show you on the weekend what I have sewn;
as I bought new felt colours I couldn't resist, 
I wanted to see how the olivgreen and the petrol would look like when finished;
I have made some more felt purses, 
this time without flower as it is too much for some customers; 




die sind's geworden :-)
this is the result :-)

der hellbraune war erst mal der letzte und ist auch schon verkauft
the lightbrown one was the last one so far and it is sold already

wer jetzt blut geleckt hat :-) der findet die anleitung und das materialset in meinem shop
who is infected now :-) can find the sewing instruction (in german only, sorry) and the material kit in my shop

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...