Sunday, January 20, 2013

nochmal lecker snickers - again yummy snickers



ich hab nochmal snickers gemacht, wie schon beim letzten mal, sehr lecker, 
aber natürlich auch sehr gehaltvoll :-)
I made snickers again, as last time already, it was very delicious, but of course full of calories :-)

aber es war gott sei dank nicht für mich...
but luckily it was not for me...

es sollte eigentlich ein weihnachtsgeschenk werden, aber da ich dann so erkältet war, wollte ich es nicht machen und hab es als selbermach-set verschenkt :-), 
it should actually be an x-mas present but as I had a bad cold at that time, I didn't want to make it and have given it away as a diy-kit,

da die tüte voller zutaten gestern immer noch so da stand, wie an weihnachten, hab ich es gestern eben doch noch selber gemacht, hmmm.... :-)
as the bag with the incredients was exactly at the same place as at christmas eve I made it by myself yesterday, hmmm... :-)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...